Szakértelem a médiában

Info DLP (információs pultok)

Használati értékkel bíró reklámeszközeinkkel a leginkább reklámkerülő célközönséget érhetjük el, hiszen az információs pult használói azok, akik céltudatosan indulnak el vásárolni, így a hagyományos reklámmegjelenésekkel kevésbé lehet őket befolyásolni. Info DLP erre kínál hatékony megoldást.

Alkalmazható lokális kampányokhoz ahol útbaigazítás a cél. Illetve érdemes digitális citylight kampányokhoz is használni, hiszen reklámmegjelenés szempontjából a két felülettípus ugyanazokkal a funkciókkal bír. Közeli szemkontaktust biztosító megjelenés és az érintőképernyő sajátosságainak köszönhetően lehetőség van interaktívabb kampányok megvalósítására is. Ezért olyan kampányok megvalósítására is lehetőség van, ahol a kreatív egy érintés hatására megváltozik. Reklámüzenete a berendezés használata során sem tűnik el, csak a pláza térkép alján jelenik meg.

Info DLP (információs pultok) tulajdonságai

  • 42 collos Full HD LED kijelző
  • Érintőképernyő, térkép szoftverrel
  • Akár egy önálló üzlet aktív reklámozása is a térképes felületen
  • Egész napos működés
  • Tetszőleges hosszúságú kreatív lehetősége (pld. promóció esetére)
  • Digitális elérés
  • Kampánystatisztika készítés
  • Folyamatos online kapcsolat a központunkkal
  • Gyors kreatív csere / javítás lehetőség
  • Országos/lokális megjelenési lehetőség

Miért használja digitális berendezéseinket?

  • Mert a kampány 24 órán belül kihelyezésre kerül
  • Mert a mozgó megjelenés a hagyományos reklámokkal szemben jóval figyelemfelkeltőbb
  • Mert mérhető a kampány hatékonysága, láthatósága
  • Mert nincsen más, ilyen jellegű megjelenést biztosító felület a bevásárlóközpontokon belül
  • Mert kreatív
  • Mert új
  • Mert minimum 15 felület rendelése esetén a statikus kreatívból díjmentesen animált verziót készítünk
Felveszem a kapcsolatot

DLP - DIGITÁLIS CITYLIGHT

Plázákban elérhető digitális eszközeink újszerű, mérhető megjelenéseket kínálnak. Helyszíneinkkel egy jól meghatározott fizetőképes célcsoportot, elérést tudunk biztosítani. Bevásárlóközpontokon belüli „reklámzajban” portfóliónk úgy került kialakításra, hogy azzal a vásárlás útvonalát teljesen lefedjük. Berendezéseink olyan pontokon találhatók ahol a látogatók többsége megfordul (bejáratok környéke, mozgólépcsők, food courtok mellett).

Felületeink a közlekedés útvonalára merőlegesen lettek telepítve, így már messziről is magas észlelhetőséget tudnak biztosítani. Percenként ismétlődő 10 másodperces spotokkal így a vásárlók jókora része lefedhető.

Digitális citylight

Digitális citylightjaink a normál citylight plakátokkal teljesen azonos méretűek, így bármilyen közterületi kampány hatékony kiegészítője lehet. Felület sajátosságának köszönhetően (HD képes digitális monitor) televíziós kampányok mellé, míg elhelyezkedése végett pláza megjelenésekhez is javasoljuk.

Normál citylight megjelenésekkel, vagy klasszikus plázán belül elérhető reklámokkal szemben nemcsak a kivitelezés (animált kreatív, 10 másodperces videó spot), hanem mérhetőség szempontjából is különbség van. Utóbbi szempontjából egy beépített kamera és arcfelismerő szoftver segítségével mérni tudjuk, hogy összesen mennyien látták az adott kreatívot, azon belül hogyan alakult az egyes korcsoportok, nemek megoszlása.

Digitális megjelenésnek köszönhetően reklámüzenete 24 órán belül láthatóvá válik.

Digitális citylight jellemzői:

  • 65 collos Full HD LED kijelző
  • Egész napos működés
  • Percenként ismétlődő 10 másodperces megjelenés, mely tetszőlegesen hosszabbítható
  • Digitális elérés
  • Kampánystatisztika készítés
  • Folyamatos online kapcsolat a központunkkal
  • Gyors kreatív csere / javítás lehetőség
  • Országos/lokális megjelenési lehetőség
Felveszem a kapcsolatot

Kapcsolat

Deák Tamás
+36 (70) 427-4710

Hívjon telefonon munkaidőben, vagy írjon az alábbi lehetőségen keresztül:

Bemutatkozás

2001 óta dolgozom reklám területen. In-store reklámértékesítés során szerzett tapasztalataim alapján megtanultam, hogy a jó reklám mérhető. Hostess promóciók és indoor reklámok megvalósításakor megtapasztaltam, hogy a jó reklám hatékony szervezési és háttérmunkákat igényel.

Ambient reklámok látványossága az ötleten és a kivitelezésen múlik.

Egyszóval, ha látványos, kreatív, mérhető reklámot szeretne, úgy forduljon hozzám bizalommal!

Deák Tamás